.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده مجلس: از دعوت نشدن به جلسه شوراي اداراي استان گله‌مندم
نماينده مجلس: از دعوت نشدن به جلسه شوراي اداراي استان گله‌مندم

دكتر هاجر تحريري نيك‌صفت نماينده مردم رشت در مجلس گفت: پست و مقام به افراد ارزش نمي‌دهد بلكه اين افراد هستند كه بايد به جايگاه‌ها ارزش دهند.

وي در مراسم تقدير و تشكر از مردم به خاطر حضور در انتخابات دور دوم مجلس هشتم اظهار داشت: از قشر فرهيخته جامعه مي‌خواهم آسيب‌شناسي كنند و جايگاه روشني از نمايندگي مجلس در ذهن‌هاي خود بپرورانند.
وي ادامه داد: همچنين اصحاب‌رسانه نيز جايگاه و وظايف نماينده به عنوان قانونگذار در مجلس را به مردم بشناسانند.
نيك صفت با بيان اينكه تداخل مسئوليت‌ها باعث مي‌شود كشور به سمت مناسب حركت نكند افزود: برخي افراد از وعده‌هايي كه در شان يك نماينده نيست براي رسيدن به اهداف خود سوء استفاده مي‌كنند كه قطعاً اين وعده‌ها عملي نمي‌شود.
نماينده مردم رشت در مجلس با ابراز گله‌مندي از دعوت نشدن به جلسه شوراي اداراي استان كه روز گذشته با حضور سخنگوي دولت در استانداري برگزار شد، تصريح كرد: ممكن است برخي‌ها فكر كنند نمايندگي تاريخ مصرف دارد ولي من هنوز يك نماينده هستم و از اينكه ديروز بنده را براي حضور در جلسه شوراي اداراي استان دعوت نكردند به شدت گله‌مندم.
نيك صفت افزود: من قدرتي در سايه هستم و به عنوان سرباز تا موقعي كه نفس دارم براي كشورم مؤثر خواهم بود.
وي افزود: بنده با اعتماد مردم بر كرسي نمايندگي تكيه زدم و براي اعتماد مردم و كشورم احترام خاصي قائل هستم هرچند كه بعضي‌ها متوجه اين موضوع نباشند.
نيك صفت در ادامه به سالروز شهادت مطهري و هفته معلم اشاره كرد و گفت: يك معلم داراي ارزش والايي است و لذا همانطور كه به ديگران درس مي‌دهد خود نيز بايد به آن عمل كند.
نماينده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: در كلاس درس اگر از ارزش‌ها صحبت مي‌كنيم در ميدان عمل نيز بايد از ارزش‌ها دفاع نماييم.
نيك‌صفت با اعلام همكاري با منتخبان مردم در مجلس هشتم تأكيد كرد: با كمال ميل آماده هرگونه همكاري با منتخبان مجلس هستم و در زمينه‌هاي مشاوره و اجرايي كمك حال آنان هستم.
نماينده مردم رشت در مجلس تصريح كرد: مي‌توانيم با مشاركت همه جانبه آينده كشور و استان خود را بسازيم و به سمت و سوي پيشرفت سوق دهيم.
وي در پايان از كساني كه در انتخابات حضور يافته بودند تشكر و قدرداني كرد و براي منتخبان مردم آرزوي موفقيت نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.